خانوما درد زایمان دقیقا چ شکلیه؟؟

۴ پاسخ

من سزارینم ولی لحظه ای بهش فکرم نمیکنم به نظرم اگر تو بارداری خیلی اذیت و درد بکشی زایمان برات مثل آب خوردنه
ولی خب خدا کمک می‌کنه بسپر ب بالایی

میگیره ول میکنه اولش کمه ولی کم کم غیرقابل تحمل میشه

میگیزیه ول میکنه ب 5 دقیق ک رسیدی برو بیمارستان

غیر قابل توصیفه انگار، منم تجربش نکردم ولی اینجا پرسیدم به نتیجه ای نرسیدم😅

سوال های مرتبط

مامان 👼اقا مَهدی🩵 مامان 👼اقا مَهدی🩵 ۲ ماهگی
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۲ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی