یعنی ممکنه مشکل کبد داشته باشم
سلام هفته ۳۲بارداری
خارش شدیدبدن دارم
کسی ازماردااین مشکلوداره
اول درد طوریه عین درد پریود بافاصله ی طولانی وقابل تحمل شروع میشه.
بعد فاصله ها کمتر وشدت درد بیشتره.تا جاییکه درد غیر قابل تحمل بشه واحساس میکنی پاهات مال خودت نیس.حس خرد شدن استخواناتو داری.وموقعیکه حس کردی میخوای مدفوع کنی یعنی دهانه بحد کافی باز شده وسربچه بیرون میاد.
(چکیده ی درد اینه)
اگه دردت بگیره قشنگ خودت متوجه میشی چون. ول کن نیست هی میگیره ول میکنه از هر ی ربع میشه. هر ده دقیقه هر پنج دقیقه هر سه دقیقه همینطور فاصله کم میشه فک میکنی کمرو شکمت میخوان نصف کنن. درد پریودی ولی خیلی خیلی شدیدتر
مثل درد پریودی ولی شدیدتر
خیلی شدیدتر
دردش وحشتناکه غیر قابل توصیفه
درد هردورو کشیدم من
انگار یکی داره به لگنت میخ کوبی میکنه کل شکمت درد میکنه
وای اونجاش که فقط حس شاش داری ولی خبری نیست
وحشتناکه اول از کمر درد و دل درد ریز شروع میشه میگیره و ول میکنه کم کم شدید میشه و زود به زود درد میگیره شکم سفت میشه و شل میشه آخراش دیگه دوس داری نباشی میگی فقط بمیرم
شکمت سفت سفت میشه حتا انگشت نمیره تو شکمت
عزیزم یه دردیه که از شکم و رحمت میاد از واژنت میره کل بدنت عرق میکنه
خب هنوز تجربش نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.