عزیزم طبیعیه تا چهار ماه من همینطوری بودم
چرا من حالت تهوع گرفتم سر پسرم نداشتم الانم 8 هفته 3 روز هستم اما ندارم چرا 🥲😅
باید تحمل کنی عزیزم
ولی ب دکتر بگو اگر صلاح بدونه بهت قرص میده شاید اثر کنه
به دکترتون بگین قرص براتون مینویسه
به دکترتون بگین قرص براتون مینویسه
منم اینجوری هستم ، فعلا ی قرص خوردم ببینم اثر میکنه ، میگن زنجبیل و لیمو ترش و خیارسبز کمک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.