خانوما چیکار کنم حالت تهوعم کمتر شه انگاری معدم بهم ریخته

۶ پاسخ

عزیزم طبیعیه تا چهار ماه من همینطوری بودم

چرا من حالت تهوع گرفتم سر پسرم نداشتم الانم 8 هفته 3 روز هستم اما ندارم چرا 🥲😅

باید تحمل کنی عزیزم
ولی ب دکتر بگو اگر صلاح بدونه بهت قرص میده شاید اثر کنه

به دکترتون بگین قرص براتون می‌نویسه

به دکترتون بگین قرص براتون می‌نویسه

منم اینجوری هستم ، فعلا ی قرص خوردم ببینم اثر می‌کنه ، میگن زنجبیل و لیمو ترش و خیارسبز کمک می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری