خانما ببلاک ar گیر نمیاد میتونم معمولی بدم

۶ پاسخ

معمولی رو خودت داخلش آرد برنج بریز غلیظ شه وگرنه دوباره بالا میاره

یه داروخونه تو باهنر صددستگاه داشت من هفته پیش خریدم

خب بیومیل یا نان ar بگیر

اصلا ساختارشون فرق داره اون واسه رفلاکسه

اگه رفلاکسش زیاد باشه اونو بالا میاره چون خیلی سبک تر از ببلاک آآ ر هست

حیف اهوازی من سه تا پلمپ دارم به دخترم نساخت

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری