۱۱ پاسخ

مشهد خبری نیست پاشید بیاید اینجا

نه استرس دارم نه برام مهمه
بمیرم میمیرم دیگه استرس چیو به خودم بدم نامیرا که نیستم دیر یا زود رفتنی‌ام

من استرس ندارم امید ب خدا

خب واقنم کاری به ما ندارن عزیزم نگران نباش

عزیزم اگه کسیو شهرستان دارین برین شهرستان اگه ندارین پاشین بیاین اینجا خونه ما
ما طبقه پایینمون مادرشوهرم میشینه خودش تنهاس پاشین بیاین پیش ما مادر شوهرم میاد بالا پیش ما شما پایین باشین تا اوضاع خوب بشه

حق داری ولی ما ۴۷ ساله داریم تجربه میکنیم
این هم میگذره
ما ملت امام حسینیم
کشور ما کشور امام زمانه
و خداروشکر ما معتقدیم برگی بدون اذن خدا از درخت نمیافته
هر وقت نگران شدی قرآن بخون و دعا بخون

من سه شنبه زایمانه توروخدا واسه منم دعا کنید
استرس من الان هزار برار از شماها بیشتر
نمیدونم چی قراره اتفاق بیوفته🥺

من که چمدون بستم میرم شهرستان خدا کنه جاده ها باز باشه

منم دقیقا همین حالو دارم چقد ما مامانای باردار گناه داریم که دستمون ب هیچ جا بند نیست😔

من توکل کردم بخدا چاره ی دیگه ای ندارم چون😔

توکلت به خدا باشه اینجا کشور امام زمانه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وششم بارداری