ممنون دستتون دردنکنه
نیستاتین
برفک داره میزنع ببر دکتر وگرنه نمیتونه شیربخوره
برفکه
ی قطره هست نیستاتین میگن خوبه ولی بدون نظر پزشک نده بهش. احتمالا سینه ی خودت هم زخم شه ولی همین الان ببرش دکتر
برفکه قطره نیستات
برفک زده باید ببریش پیش دمتر حتما حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.