دهان پسرم اینجوری شده چی بدم بهش

تصویر
۷ پاسخ

ممنون دستتون دردنکنه

نیستاتین

برفک داره میزنع ببر دکتر وگرنه نمیتونه شیربخوره

برفکه

ی قطره هست نیستاتین میگن خوبه ولی بدون نظر پزشک نده بهش. احتمالا سینه ی خودت هم زخم شه ولی همین الان ببرش دکتر

برفکه قطره نیستات

برفک زده باید ببریش پیش دمتر حتما حتما

سوال های مرتبط

مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۱۳ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۹ ماهگی
مامان امیرعباس ونینی مامان امیرعباس ونینی ۵ ماهگی