سلام مامانا تو دهن پسرم اینجوری شده چکارش کنم

۷ پاسخ

برفک دهان
کپسول فلوکونازول ۵۰ بگیر پودرشو داخل ۴ سیسی اب قاطی کن ی سیسی از اون رو بده بخوره
فردا خوب شده 💗
نیستاتین بدرد نمیخوره 👩🏻‍🦯

برفک زده موقع شیر خوردن چایی یا یه چیز داغ نخوردی؟

ببرش دکتر یه قطره هست ب اسم نیستاتین
اونو بهت میده بچه خوب میشه

ببر دکتر واسش نیستاتین می‌نویسه.

برفک زده انگاری

برفک زده

اینجوری شده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۴ ماهگی