۲ پاسخ

من داشتم هفته ۳۷ تازه متوجه شدم از یک ماه قبل خارش خفیف داشتم اکا نمیدونستم
هفته ۳۷قرص بهم داد اما حساسیت داشتم ازمایشم نرمال شد اما خارشم بدتر شد و تبدیل به کهیر شد نتونستم دووم بیار ۳۷ هفته و ۴روز خودم گفتم زایمان کنم

تصویر

من داشتم چند روز بستری شدم تو ازمایش عدش ۲۴ بود بعد فرداش ۳۲ شد بستری که شدم قرص خوردم اومد پایین هم انزیمام هم بایل اسیدم ،از ۳۲ شد زیر ۵، دکترمم گفته بود هفتت اگه بالا تر بود ختم بارداری میدادیم بچرو بر میداشتیم، ولی خداروشکر قرصه خیلی خوب سریع درست کرد

سوال های مرتبط

مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ مامان ₘₑₗᵢₛₐ🦋ₚₐᵣₛₐ ۱۱ ماهگی