سرماخوردگی نوزاد سه ماهشه کسی تجربه داره چیکارکنم

۵ پاسخ

اول اینکه اگه تب کرد، کنترلش کن، با توجه ب وزنش بهش قطره پاراکید بده و اینکه اسپری سدیم کلراید تو هر سوراخ بینی ۲ پاف بزن هر ۲ ساعت
همین! داروی دیگه توی این سن نمیدن!

یادمه اسپری بینی دادن بچم😂💓

بخور سرد براش روشن کن بینیش سدیم کلراید بزن پاور کن راه نفسش باز بشه

اگه دکتر هم نبردی هنوز حتما ببرش.

هیچی عزیزم کار خاصی نمیشه کرد فقط خیلی مراقب تنفسش و تبش و شیر خوردنش باش. اگر هر علامت غیر عادی دیدی باید سریع ببری بیمارستان. تو این سن باید خیلی هوشیار باشی که تغییر جدی رو حتما ببری اورژانس. دارو نباید داد.

سوال های مرتبط