بجه هامن خیلی میخورم چیکارکنم

۱۵ پاسخ

دقیقا منم هیچ علائمی ندارم ولی خیلی میخورم خیلی زود به زود ظعف میکنم

منم.شکموئه بچه هامون😅🤣

نوش جانت بخور😂

منم تا دم مرگ میخورم 😅😅😅

منم خیلی میخورم کلی تپل شدم تو این دو ماه

خوبه که بخور عزیزم باخیال راحت

خوشبحالت عزیزم کااااش منم زیاد میخوردم🥹

خوبه ک 😄

منم اونقدرررر میخورم ها انگار غذا ندیدم

پودر فیبر بگیر با دوغ مخلوط کن قبل از غذا بخور

منم خیلی گرسنم میشه

منم زیاد میخورم اشکال نداره عزیزم بخور نوش جونت😊😍

نخور🤣😶‍🌫️

خوشبحالت تهوع نداری؟ منکه هیچی نمیخورم

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۴ ماهگی