دقیقا منم هیچ علائمی ندارم ولی خیلی میخورم خیلی زود به زود ظعف میکنم
منم.شکموئه بچه هامون😅🤣
نوش جانت بخور😂
منم تا دم مرگ میخورم 😅😅😅
منم خیلی میخورم کلی تپل شدم تو این دو ماه
خوبه که بخور عزیزم باخیال راحت
خوشبحالت عزیزم کااااش منم زیاد میخوردم🥹
خوبه ک 😄
منم اونقدرررر میخورم ها انگار غذا ندیدم
پودر فیبر بگیر با دوغ مخلوط کن قبل از غذا بخور
منم خیلی گرسنم میشه
منم زیاد میخورم اشکال نداره عزیزم بخور نوش جونت😊😍
نخور🤣😶🌫️
خوشبحالت تهوع نداری؟ منکه هیچی نمیخورم
🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.