امروز واکسن دوماهگی دخترمون زدیم

۵ پاسخ

عزیزم شما رشت هستی من مهمونم اینجا ممنون میشم راهنمایی کنی کجا سونو آزمایش انتی رو بدم

بی قراری نکرد؟ پسر من از ظهر هلاک شد

وای منم قرار بوده چند روز پیش بزنم استرس دارم

مبارکش باشه

ی‌ کوهی هستش برام
هنوز نرفتم بزنه😔

سوال های مرتبط

مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۴ ماهگی