واکسن دوماهگی زدیم امروز
بعد چند ساعت تب شروع میشه?

۹ پاسخ

شب تب میکنه

شب شروع میشه خیلی مراقب باش هی چک کن

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

من استامينوفن هر ٤ ساعت دادم بهش خداروشكر تب نكرد اصلا

پناه تا ۳۸رفت

سلام گلم معمولا بعد سه ساعت اگه مرتب بش استامینوفن بدی هرچهارساعت وامروز حوله سرد رو پاهاش بزاری تب نمیکنه همش میخابه فردا هم بش استامینوفن بده هرشیش ساعت وحوله گرم

اگه پاراکید میدی شاید تب نکنه

نگاه اگه رعایت کنی تب نمیکنه.واسه پسر من از ۳۷.۵ بالاتر نرفت.اصلا تب نکرد خداروشکر

دختر من شبش تب کرد

سوال های مرتبط

مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان تامارا♥️طهورا❤️ مامان تامارا♥️طهورا❤️ ۱۱ ماهگی