شب تب میکنه
شب شروع میشه خیلی مراقب باش هی چک کن
توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon
من استامينوفن هر ٤ ساعت دادم بهش خداروشكر تب نكرد اصلا
پناه تا ۳۸رفت
سلام گلم معمولا بعد سه ساعت اگه مرتب بش استامینوفن بدی هرچهارساعت وامروز حوله سرد رو پاهاش بزاری تب نمیکنه همش میخابه فردا هم بش استامینوفن بده هرشیش ساعت وحوله گرم
اگه پاراکید میدی شاید تب نکنه
نگاه اگه رعایت کنی تب نمیکنه.واسه پسر من از ۳۷.۵ بالاتر نرفت.اصلا تب نکرد خداروشکر
دختر من شبش تب کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.