۱ پاسخ

منم زدم برا بچم واکسن تبش ۳۷/۶هر۴ساعتم قطره شومیدم

سوال های مرتبط

مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی