۴ پاسخ

روز اول هر ۴ ساعت دوبرابر وزنش بهش استامینفون بده
اگه روز دومه همون شش ساعت اوکیه

اولش هر ۴ساعت باید بدی
اگه دیدی بازم تب داره دستمال نم دار بذار روی سر و بدنش

پسر منم تبش اصلا پایین نمیومد میرفت رو 39🥲 یادم میاد دیونه میشم ، پاشویه هم تاثیر نداشت براش

از ۳۸ شروع تبه. معمولا وقتی منظم استامینوفن بدی تب بالا نمیره. ولی اگر خدای نکرده رفت، با آب ولرم پاشویه‌ش بده

سوال های مرتبط