۹ پاسخ

تب نداره اصن
۳۷.۵ به بالا تبه

۳۷و۵به بالا تب محسوب میشه

۳۷ تب به حساب نمیاد
۳۸ به بالا تب میشه

عزیزم تا ۳۷/۵عیبی ندارع بلاخره واکسن زده بدنش تب می‌کنه داغ می‌کنه ولی پاشویه کن سر ساعت پاراکید بده بالاتر نره ..۳۸ تب هست

۳۹ به بالا خطرناکه

۳۷.۸شروع تبه زیراین عدد تب نیس عزیزم

البته بچه من همیشه کله ش داغه حالت عادی 37.5هس

۳۹ به بالا خطرناکه

عزیزم 38 ب بالا خطرناکع

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی