تب نداره اصن
۳۷.۵ به بالا تبه
۳۷و۵به بالا تب محسوب میشه
۳۷ تب به حساب نمیاد
۳۸ به بالا تب میشه
عزیزم تا ۳۷/۵عیبی ندارع بلاخره واکسن زده بدنش تب میکنه داغ میکنه ولی پاشویه کن سر ساعت پاراکید بده بالاتر نره ..۳۸ تب هست
۳۹ به بالا خطرناکه
۳۷.۸شروع تبه زیراین عدد تب نیس عزیزم
البته بچه من همیشه کله ش داغه حالت عادی 37.5هس
۳۹ به بالا خطرناکه
عزیزم 38 ب بالا خطرناکع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.