چند ساعت بعد از واکسن دوماهگی اذیتاش شروع میشه؟

۱ پاسخ

هر۴ساعت استامینوفن بده روزاول پاهاشو قنداق کن ک تکون نده اذیت بشه.روزدومم هر۶ساعت استامینوفن..من بچم چهارپنج ساعت بعدش یکم تب کرد وبعدم دیگه خوب بود
کلا میگن واکسن دوماهگی سخت نیس

سوال های مرتبط

مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی