2-3 ساعت بعد
بخادبشه همون بعدش میشه
همه بچه ها تب و بی قراری ندارن.
بعضیا فقط همون پاشون درد میکنه اگر دست بزنی.
سعی کن بهش شیر بدی تند تند.
جای خنک باشه.
پاشو اروم قنداق کن که زیاد تکون نده اذیت بشه.
من ۱۰ و نیم صبح زدم واکسنشو از ۱ ظهر تب وناله هاش شروع شد🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.