۴ پاسخ

2-3 ساعت بعد

بخادبشه همون بعدش میشه

همه بچه ها تب و بی قراری ندارن.
بعضیا فقط همون پاشون درد میکنه اگر دست بزنی.
سعی کن بهش شیر بدی تند تند.
جای خنک باشه.
پاشو اروم قنداق کن که زیاد تکون نده اذیت بشه.

من ۱۰ و نیم صبح زدم واکسنشو از ۱ ظهر تب وناله هاش شروع شد🥲

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی