عالیه
عالی
خیلی خوبه اگه پسرتون 11 کیلو هست سایز 6 بخر قیمت قدیم 300 خورده ای بود الان فکر کنم 800 باشه
عالیه سایزشم از بقیه مارکا بزرگتره
آره عالیه من فقط دو سه ماه اول مای بیبی بستم از اون موقع تا الان هانیز مصرف میکنم
عالیه واقعا
عالییی
من از اول هانیز بستم عالیه ولی چند وقته شورتی مای بیبی میبندم این بهتر هم هست چون کانالداره
عالیهههههه
بله من خیلی راضیم اوایل مولفیکس استفاده میکردم اما دیدم هانیز بهتره دیگه اونو میخرم
عالیه .قواره دار جذب عالی جنس عالی
اره خیلی من از اول هانیز بستم خیلی راضیم ولی چن ماهه چون هانیز شورتی نداره مایبیبی میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.