۱۲ پاسخ

عالیه

عالی

خیلی خوبه اگه پسرتون 11 کیلو هست سایز 6 بخر قیمت قدیم 300 خورده ای بود الان فکر کنم 800 باشه

عالیه سایزشم از بقیه مارکا بزرگتره

آره عالیه من فقط دو سه ماه اول مای بیبی بستم از اون موقع تا الان هانیز مصرف میکنم

عالیه واقعا

عالییی

من از اول هانیز بستم عالیه ولی چند وقته شورتی مای بیبی میبندم این بهتر هم هست چون کانالداره

عالیهههههه

بله من خیلی راضیم اوایل مولفیکس استفاده میکردم اما دیدم هانیز بهتره دیگه اونو میخرم

عالیه .قواره دار جذب عالی جنس عالی

اره خیلی من از اول هانیز بستم خیلی راضیم ولی چن ماهه چون هانیز شورتی نداره مایبیبی میبندم

سوال های مرتبط

مامان هنرمند🤗🤗 مامان هنرمند🤗🤗 ۲ سالگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۲ سالگی