۱۵ پاسخ

نه عزيزم با پنبه و اب فقط تميزش كن ، نبايد پاهاش اب بخوره

منکه از واکسن اوردمشم شستم هیچ مشکلی پیش نمیاد بهداشتم پرسیدم گفت قدیم بود میگفتن نشورید .
منم صبح زدم واکسن حال دخترت خوبه؟

من حواسم نبود داغ بود بدنش شستم،چون یکی دودیقس و زیاد تو اب نمیمونه اشکال نداره،ولی اگع میتونی بادستمال پاک کن

با دستمال مرطوب پاک کن آب نزن فعلا

نه نشون با پنبه و آب تمیز کن

من ک تا الان سه بار واکسن زدم اصلا تا دو روز پاهاشو ب آب نزدم فقط با دستمال مرطوب پاک کردم و کرم زینک اکساید زدم و مای بیبی کردم ب همین راحتی

من از بهداشت هوش مصنوعی دکتر متخصص پرسیدم گفت اشکال نداره بشورید

اره بابا اگه تب نداره راحت بشور

نه پاک کن با دستمال مرطوب، اب نزن دو روز

نه با دستمال مرطوب تمیز کن

منکه میشورم ولی جوری پاشو میزارم رو پام ک دردش نیاد

نه با دستمال مرطوب پاکش کن

با دستمال پاک کن اب نخوره

نه تا ۲۴ ساعت حداقل

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی