۵ پاسخ

من امروز پوره هویج دادم هرکار کردم کامل پوره نشد چون یکم بافت داشت استفراغش کرد، فک کنم باید از صافی رد شه

از کی شروع کردین غذای کمکی رو

چه جالب آخه دکتر پسر من گفت بخاطر رفلاکسش نباید قبل شش ماه شروع کنی بدتر میشه

آره عزیزم اگه اصولی پیش بری باید از پوره هویچ و سیب زمینی و کدو سبز شروع کنی جدا جدا ۳ روز پشت سر هم بده و تست حساسیت بگیر

هر کدوم و دوست داشتی پوست بگیر خوب بشور داخل قابلمه با یه لیوان آب بزار بپزه بعد که بخت و ۲تا۳ قاشق آب داخلش موند خاموش کن خوب میکس کن یا با گوشت کوب برقی یا دستی بعد دو تا ۳ قاشق بده بخوره بیشتر نده شاید حساسیت داشته باشه

علائمش چیان؟؟

سوال های مرتبط