بچه منم سرش بزرگ بود مثل باباش😁
سونو که رفتم گفتن وزنش زیاده باید سزارین بشی. وقتی دنیا اومد ۳۶۰۰ بود دکتر گفت وزنش زیاد نبود ولی سرش بزرگ بود نمیتونستی طبیعی 🥴🤣
ولی اینا که سرشون بزرگه خیلی باهوشن
الانم طبیعیه ها . فکر نکنی مثلا کله گندشون تو ذوق میزن ناراحت باشی از الان 😁 کاملا سر و تنشون به هم میخوره
اگر سر بچه بزرگه واقعا و سونو اینای مطمئن رفتی سزارین کن اشتباه نکنی بری طبیعی ، ما دوستمون گفتن طبیعی نیار اصرار که طبیعی میخوام ولی پدرش درومد ، مامان خودم بعد از اینهمه سال بخاطر سر بزرگ داداشم مشکل داره تنگی کانال نخاع و یه سری مشکلات که هر دکتری میریم میگن زایمان سختی داشته نه ؟ میگه آره میگن از همونه نباید طبیعی زایمان میکردید داداشم ۳۶ سالشه
خدالعنتشون کنه سونو به من گف سر بچت چهار هفته بزرگتره بچم امروز به دنیا اومد سرش اندازه یه موشیه 😐😐😐😐😐
به من سونوگرافی هفته ۳۳ سرش رو ۳۶ هفته خورده ای گفت( با اینکه کلا جثه بچم بزرگ بود حتی پاهاش بلند بودن) کلی بهم استرس دادن که سر بچه بزرگه . تو اتاق عملم به خاطر قرار گیری و کجش و بند ناف دور گردنش و اینکه سرش بزرگ بود سخت اومد بیرون . دور سرش۳۸ بود غیر طبیعی دیده نمیشه
نهگلم منظور دهانه رحم و سر بچه است نسبت به دهانه رحم بزرگه
شاید چرت میگه شایدم به تناسب لگنت میگه از دکترای دیگه هم بپرس
😂😂😂اخی مادر لابد از ی اندازه ای بزرگتره دیگ ک میگن سز ب دختر خالمم همینو گفتن راستی بچه اش کله گنده اس همین الانم 😂😂ولی چون دختره مو داره اینا زیاد معلوم نیست
به منم همینو گفتن بچم اندازه جوجه بود
اخی عزیزم 🥲😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.