دکترم گفت باید سزارین اجباری بشی سر بچه ژنتیکی بزرگه🥺

۸ پاسخ

خوبه دیگه راحت شدین هزینه الکی هم نمیدین برای اختیاری

سلام عزیزم
میخاستم بدونم سر بچه چقدر بود یا
چند هفته جلوتر بود؟

چند هفته رشد سرش جلو تر بود از بقیه جاهاش؟

عزیزم میدونم سزارین اجباری انگار ادمو گیر میندازه،منم تجربش کردم. اما وااااقعا میگم وقتی سزارینو تجربه میکنی میفهمی خیلیییییی راحته و واقعا ارزش نداشت خودتو اذیت کنی‌. و اینکه وقتی دلیل پزشکی و علمی در مقابل خواسته ما قراره میگیره قطعا باید سرمونو در مقابل علم پایین بندازیم‌

اشکال نداره عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی

دوس داشتی طبیعی دنیا بیاری؟؟

خب الان ناراحتی؟؟

با اجازه🥹🙏🏻

https://rubika.ir/joing/BAHEIGFHG0DUIEAQCFPTCLZVABWRYIWC

دور همى خانم هاى باردار در روبيكا😍


اگر نتونستين وارد بشين ، آيدى بدين همینجا، كه لينک رو توى روبيكا براتون بفرستم❤️
آیدی من👈🏻👈🏻👈🏻 @Ksnsjwoq

سوال های مرتبط