۵ پاسخ

منم هم هفته شما هستم و زده ۲۹سانتی متر
دارم دیوونه میشم
سه مرکز مختلف سونو دادم در عرض یک هفته دو مرکز گفتن۲۹سانتی متره
ویکی گفته۱۶ونیم سانت و طبیعی
فکرو خیال ولم نمیکنه

حتما شنبه برو دکتر بگو
دکترای الآنم ناز دارن

خیلی زیاده بخاطر دیابتته فک کنم زودتر بچه رو بردارن

۳۱cm? یا mm?

خیلی زیاده عزیزم قند خیلی مصرف کردی؟

سوال های مرتبط