اگه دکتر برات بنویسه خیلی نمیشه
بیمه داشته باشی کم میشه زیر ۱۰ تومنه حتما
بابت سزارین اگر خصوصی بری و دکتر خودت حتما بالا سرت باشه ک فرقی نمیکنه بالاخره هزینه دوتاشون هس.
بری دولتی دکتر اونجا عملت کنه با بیمه حدودا ۵ تومن نداشته باشی ۲۰ تومن
بستگی به بیمارستانت داره دیگه خیلی فرق دارن باید بری بپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.