۴ پاسخ

اگه دکتر برات بنویسه خیلی نمیشه

بیمه داشته باشی کم میشه زیر ۱۰ تومنه حتما

بابت سزارین اگر خصوصی بری و دکتر خودت حتما بالا سرت باشه ک فرقی نمیکنه بالاخره هزینه دوتاشون هس.
بری دولتی دکتر اونجا عملت کنه با بیمه حدودا ۵ تومن نداشته باشی ۲۰ تومن

بستگی به بیمارستانت داره دیگه خیلی فرق دارن باید بری بپرسی

سوال های مرتبط