من سه میگیرم نان سه
عزیزم من امروز کلی گشتم ۳ پیدا نکردم مجبور شدم ۲ بخرم داروخونه گفت بجای ۴ پیمانه که همیشه بهش میدی دو پیمونه شیر بریز
شیر پاستوریزه از کدوما باید بدیم این پاکت کوچیکا هم میشه داد؟باید گرم کنیم بهشون بدیم یا همون سردی اوکیه؟
اشکال نداره منم تا دیروز همون ۲ دادم بهش
من نان ۳گرفتم ببلاک نبودبنظرم ۲ یا۱جای رونمیگیره
من که پپتی جونیور میدم ... فک کنم باید گوسفند بخریم 😅
من کلا ۲ میدم دکترش هم گفت میتونی بدی
منتا حالا ۳ نخریدم از اول گیرمنمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.