اره خیلی خرابه همه جا
منم دارم از استرس میمیرم
انشالله ب سلامتی عمل کنی عزیزم
موقع عمل دعا کن برا ما هم 🥺🤲🏻🥲
نترس به سلامتی میری زایمان میکنی و مرخص میشی ..اونا کاری به بیمارستان ندارن انشالله بیمارستانت نزدیک اماکن نظامی نباشه
انشالله ب سلامت بری و برگردی برای ما هم دعا کن 🤲
الهی که سالم وسلامت بری وبرگردی عزیزم توکلت به خدا باشه .گرخداوند نگهدارمن است شیشه را دربغل سنگ نگه میدارد. مطمئن باش خدا هوای تو ونی نی قشنگت روداره.الهی همه ی حس های خوب به قلبت سرازیربشه...
عزیزم نگران نباش منم آخر هفته نوبت دارم
ولی استرس به خودت نده
انشالله که خیره
برای منم دعا کن
انشاالله که صحیح و سالم زایمان کنی و نی نی رو بغل بگیری
انشاالله پاقدمش سبک باشه همه جا امن و امان بشه 💝
برای ما هم دعا کن
انشالله به خیرو خوشی میایی خونه عزیزم
انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
ایشالا به سلامت زایمان کنی قدمش خیر باشه زودتر این داستان تموم شه به خیر بگذره
منم فردا نوبت سزارین دارم
خدایا خودت به هممون کمک کن
انشالله عزیزم برا منم دعا کن سزارینی بشم
انشااالله خدا خودش هوای خودتو و نی نیت رو داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.