بستگی ب سانت باز شدن رحمت داره. من سر پسرم اصن درد نداشتم ولی ۳سانت باز بود. رفتم بستری کردن دکترم اومد گف من یکم میخابم و میام توام دردات شدید شده رف خوابید منم خوابیدم😁بعداومد جیغ جیغ ک تو چرا خوابی گفتم خو درد ندارم دیگ کیسه رو باز کرد و سریع ۵ سانت باز شد و درد شرو شد
به اینه ک ان اس تی بگیرن شما انقباض داشته باشی همزمان دوسه سانت هم باید باز باشی تا بستری کنن
ب این نیست
پنج دقیقه ده دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.