خانما فاصله دردا هر چند دقیقه باشه بستری میکنن!؟

۴ پاسخ

بستگی ب سانت باز شدن رحمت داره. من سر پسرم اصن درد نداشتم ولی ۳سانت باز بود. رفتم بستری کردن دکترم اومد گف من یکم میخابم و میام توام دردات شدید شده رف خوابید منم خوابیدم😁بعداومد جیغ جیغ ک تو چرا خوابی گفتم خو درد ندارم دیگ کیسه رو باز کرد و سریع ۵ سانت باز شد و درد شرو شد

به اینه ک ان اس تی بگیرن شما انقباض داشته باشی همزمان دوسه سانت هم باید باز باشی تا بستری کنن

ب این نیست

پنج دقیقه ده دقیقه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۸ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان جوجو 👶🐣 مامان جوجو 👶🐣 ۱۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد