سلام قطره آدتاچندماهگی به بچه هاتون میدین

۷ پاسخ

تا وقتی که کمکی شروع نکردی آد میدی بعدش مولتی و آهن

من اصلا ندادم بجاش بچه رو تو آفتاب ببر بیرون ده دقیقه آفتاب به صورت و دستش بخوره کافیه

تا دو سالکی

آد تا ۶ماه بعدش مولتی و آهن

آ د تا پایان دوسالگی روزی یه سیسی باید بدی هم به است به من گفت هم بیمارستان که پسرم بدنیا اومد

۶ ماهگی

تا ۶ماهگی بعدش مولتی ویتامین باید بدی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی