۱۰ پاسخ

مگه فقط تهرانه که بریم همه جا هست هیچ کس نباید از خونه اش بره بلکه خونه اش نزدیک مراکز نظامی باشه خطرناک باشه .ولی دمشون گرم که به فکر بقیه هستن

والا من که درک نمیکنم معنی این کار هارو... چجوری به غریبه اعتماد میکنین... اصلا کار درستی نیست... چه اونی که اعتماد می‌کنه و راه میده چه اونی که اعتماد کنه و بره... لطفا اگه کسی میخواد حرف احساسی و شعار گونه بزنه هم برا خودش نگه داره...

بعضیا هم میگن مردم بی رحمی داریم
بیایین ببینین چه مردمی داریم

دمش گرم
ولی میگن اعتماد نکنید
حتی میگن مامور اب برق میاد در باز نکنین

درود به شرفت مرد ❤️

ماهم استان گلستانیم روستا
هرکسی اومد قدمش سر چشم تو این اوضاع باید کمک هم باشیم

به نظرم کرمان امن تره مخصوصا روستا هاش مثل لاله زار و هراران و اینا بیایین این طرف ما هستیم✋

درخاست میدین

تو شهر ما اعلام کردن به هیچ عنوان مامور برق نداریم ،حتما یه چیزی هست که میگن

دمش گرم
اما از خونه هاتون بیرون نرید بهتره

سوال های مرتبط