قیمتش چنده
اره عالیه
اره عزیزم اگ میخای ب کوچولوت بدی قرص رو باز کن پودرش رو داخل ی قاشق اب ولرم حل کن بده بخوره
روزی 1دونه هم بیشتر نمیشه بدی
اره دختر من دوهفته اسهال بود سه روزه نصف کپسول میریزم داخل آب بهش میدم خوب شده
اره پودرشو تو ماست ریخته بودم برا اسهال دختزم دادم خورد
دستور استفاده اش چجوریع
با اب قاطی کن بهش بده
بلههه
بله عزیزم رو غذاش یا با ماست بریز یا به شیرش
بله .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.