سلام خانما این قرص برای اسهاله؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

قیمتش چنده

اره عالیه

اره عزیزم اگ میخای ب کوچولوت بدی قرص رو باز کن پودرش رو داخل ی قاشق اب ولرم حل کن بده بخوره
روزی 1دونه هم بیشتر نمیشه بدی

اره دختر من دوهفته اسهال بود سه روزه نصف کپسول میریزم داخل آب بهش میدم خوب شده

اره پودرشو تو ماست ریخته بودم برا اسهال دختزم دادم خورد

دستور استفاده اش چجوریع

با اب قاطی کن بهش بده

بلههه

بله عزیزم رو غذاش یا با ماست بریز یا به شیرش

بله .

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس🍋 مامان امیر عباس🍋 ۲ سالگی
مامان راحیل مامان راحیل ۱۷ ماهگی
مامان ماه مامان🌛 مامان ماه مامان🌛 ۲ سالگی