۵ پاسخ

سهمیه نیست الان من رفتم گرفتم از چند جا پرسیدم آزاد میفروشن میگن سایت بستس

سهمیه نداره قیمت جدید 366 من پرسیدم گفتن

بالای دوسال دیگه باید از شیر گرفته شه سهمیه نداره

بالای دوسال مگه شیرخشک میخوره اصلا

بالای دو سال دیگه سهمبه شیرخشک نداره بایذ ازاد بخری ۲۲۰هزار تومان هست

سوال های مرتبط

مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 مامان ִֶָ⋆فندقچه💓 ۱۷ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان دل یار 🫀😍 مامان دل یار 🫀😍 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی