سهمیه نیست الان من رفتم گرفتم از چند جا پرسیدم آزاد میفروشن میگن سایت بستس
سهمیه نداره قیمت جدید 366 من پرسیدم گفتن
بالای دوسال دیگه باید از شیر گرفته شه سهمیه نداره
بالای دوسال مگه شیرخشک میخوره اصلا
بالای دو سال دیگه سهمبه شیرخشک نداره بایذ ازاد بخری ۲۲۰هزار تومان هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.