سهمیه شیرخشک نوزادان الان چقده ؟؟؟چندتاشده

۳ پاسخ

من‌ ماه گذشته برای بچم گرفتم گفتن سهمیه ش شده ۸ تا و ۴ تام آزاد میتونی بگیری.دیشب داخل همین گهواره دیدم گفتن شده ۶ تا.قراره امشب بریم سهمیه این ماهشو بگیریم،ببینم چندتا شده

نه بابا اینجا 8 تان

4تا ماهانه

سوال های مرتبط

مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان سفید برفی💞🐣 مامان سفید برفی💞🐣 ۱ سالگی
مامان دلارا❤️✨ مامان دلارا❤️✨ ۱ سالگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی