خانوما سهمیه شیر خشک چنتاس؟

۹ پاسخ

زیر یه سال ۸بعد تولدش میشه ۴

بستگی ب نوع شیر داره تخصصیا ۸ تا دولتی ،معمولیا ۱۰ تا دولتی ۱۰تا ازاد ،پسر من بیومیل ال اف میخوره ففط ۸تا دولتی سهم داره فروش ازاد ممنوعه

من قبل یکسال 8دانیان ادا دوای یکسال 4دانه چون ایتر ایژن شیر تاثیری لسر رشد نیه 😕

تا ۱ سالگی ۱۰ تا بعد از ۱سالکی ۴تا

بعد یک‌سالگی 4تا میدن

بد از یکسالگی ۴تا میشه

۱۰تا

پسر من هشت تا سهمیه داره هشت تام سهمیه ازاد دارع

ماهانه هشت تا

سوال های مرتبط

مامان فندق🤍👼🏻 مامان فندق🤍👼🏻 ۱ سالگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان 💋🤍Delvin مامان 💋🤍Delvin ۱ سالگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی