پسر منم سرفه خلطی بالا نمیاره،سفکسیم ۵روز دادم بهش ولی اصلا اثر نمیکنه🤦فک آلرژی شده دیگه
پلارژین خوبه،، اینا که شما گفتی فکرمیکنم برا آبریزش بینیه
سیتریزین برا ابریزش بینی و حساسیت و الرژیه ازیترومایسینم برا عفونت عزیزم خلط عفونی داره مگه ؟ سرفه بیشتر از ۵ تا میزنه و بالا میاره ؟ اگر بیشتر از ۵ تا هست و بالا میاره باید خشک کننده داد در غیر این صورت نیاری نیس فقط اسپری و ی کتوتیفن باید داد بازم بسته به نظر پزشک کودکتون هست مصرف دارو تو این شرایط من دکتر دخترم بهم اینجوری گفت الان کتوتیفن دادم دو سیسی یکم سرفه هاش کمتررهست
سیتریزین ک برا ابریزش بینی و حساسیت هس عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.