شربت ایورامی خوبه یا سیتریزین

۲ پاسخ

دخترام هم سرفه دارن هم آبریزش دارن

سیتریزین برای ابرزیش استفاده میشه بیشتر آیورامی سرفه این چیزا ،من آیورامی میدم،

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۱ سالگی
مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی