۳ پاسخ

ریه اش ضعیفه نارس بوده سرخود چیزی نده

سرخود ک نباید ازیترومایسین بدی اخه یاقبلا دادی؟

آیورامی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی