شربت ایورامی هر چند ساعته ؟؟؟

۳ پاسخ

سرفه داره ؟

ولی با تجویز پزشک خودش باشه بهتره .

هر ۸ ساعت ‌ . مقدارش هم بستگی به سن کوچولوت داره . پسر من هر ۸ ساعت ۱.۵ سی سی میخوره

سوال های مرتبط

مامان ساواش رادمهر مامان ساواش رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان مامان فراز مامان مامان فراز ۸ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی