۵ پاسخ

سلام خانما کسی میدونه هرچندساعت یکبار شربت ایورامی بدم برا بچه ۱۱ماهه میزان مصرفش چقدر باشه؟

هر ۱۲ساعت ۲سی سی

برا دختر من گفت هر ۱۲ ساعت ۲ سی سی

خیلی شربت خوبیه واقعا آب روی اتیشه

به پسر من دادم هر ۸ ساعت دو سی سی برای سرفه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی