حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ سیسی ولی چون رفلاکس داره چیزی نمیمونه تو معده
پسر من زیاد بخوره ۵۰۰ یا۴۰۰ تا ولی چون رفلاکس داره ۳۰۰وخورده ای اکثرا از صبح تا شب🤦♀️🥺
نینی شما چقد خورده
خیلی کم۶۰۰تا بزور و با سرنگ و ...تو خواب و.... تو حریره و... پوره ریختم با قطره چکان دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.