۱۱ پاسخ

تا۵روزم باشه تو سن بچت طبیعیه
منم اینطوری بودم بچم میگن ک داره گوشت جمع میکنه

خودت ترنجبین بخور میره تو شیرت بچه که شیرتو بخوره شکمت راه میفته

خودت کاسنی بخور یکی دو قاشق هم با آب جوش رقیق کن به خودش بده

شکمش با روغن بمال مرتب

عزیزم اگه مدفوعش دیر به دیر ولی منظمه الکی چیزی بهش نده گوارشش بهم می‌ریزه
مثلا الان بچه من یک روز در میان میره

اگ اذیت نمیشه طبیعیه
گوشت میکنه. تا سه. چهار روز طبیعیه

قطره بی بی کر

آب‌جوش نبات

تا یه هفته طبیعیه من دخترم تو دوماهگی اینجوری می‌شد بعد ۱۰روز شیاف گلیسیرین میذاشتم شکمش کار می‌کرد کم کم خوب شد تو این سن یه دوره همه بچه ها اینجوری میشن

من همه کار کردم فقط روغن زیتون جوابه با گوش پاک کن روغن زیتون بزن به مقعدش

ترنجبین خیلی خوبه
یک فاشق چایی خوری رو با یه ته استکان اب قاطی کن بعد از صافی رد کن و بزار خاکش کامل ته نشین بشه بعد اندازه دو قطره چکون بهش بده خیلی تاثیر داره شیرین هم هست

سوال های مرتبط