۲ پاسخ

من سیب زمینی و هویج(آب‌پز) و کره میدم
پوره سیب
حریره
بردم دکتر گفت آووکادو خیلی خوبه براش چربی مفید هست تو وزن‌گیری بچه خیلی خوبه
پوره سیب و موز و ۱ تا ۲ قاشق مربا خوری آووکادو میدم جدیدا بهش
البته نصف سیب ۳ بند انگشت موز
بعضی وقتها هم نصف سیب با ۲ قاشق مربا خوری آووکادو
آووکادو خالی نباید بدی
و چون آووکادو سیاه میشه بزاری تو یخچال، کلش رو پوره کردم ریختم تو زیپ کیف و گذاشتم فریزر هر موقع خواستم استفاده کنم یه تیکه ازش میشکنم میزارم یخش،باز بشه قاطی پوره میوه ها می‌کنم میدم
خیلی پسرم دوست داره و می‌خوره

سوپ برنج و عدس
پوره سیب زمینی
پوره سیب درختی
موز له شده
پوره هویج
فرنی با گردو اسیاب و کره

سوال های مرتبط