خانما فردا میخام بهداشت پرونده تشکیل بدم چ مدارکی لازم

۶ پاسخ

سونو هاتو ببر ازمایش سه ماهه اولتو ببر. سونو nt و سونو انومالی
کدملی خودتو و همسرت و ادرس و شماره تماس و ....
اینارو ازت میخوان مولتی ویتامینتم ببر. اگ چیزی کم باشه بهت میدن درکنارش مصرف کنی

از من سند خونه رو خواستن و کارت ملی و شناسنامه و همه سونو ها و ازمایشات

منم بدترازشماتازه میخوام فردابرم پرونده تشکیل بدم

همه ازمایش و سونوهایی تاحالا انجام دادی کارت ملی شناسنامه شوهرتم باید تشکیل بده اگه نداده

هیچی لازم نیست ببری

عزیزم من اولین بار ازم شناسنامه وو کارت ملی خواستو تمام سنو و آزمایش هایی ک تابحال انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🎀✨ مامان دلاریس🎀✨ هفته سی‌ویکم بارداری