سونو هاتو ببر ازمایش سه ماهه اولتو ببر. سونو nt و سونو انومالی
کدملی خودتو و همسرت و ادرس و شماره تماس و ....
اینارو ازت میخوان مولتی ویتامینتم ببر. اگ چیزی کم باشه بهت میدن درکنارش مصرف کنی
از من سند خونه رو خواستن و کارت ملی و شناسنامه و همه سونو ها و ازمایشات
منم بدترازشماتازه میخوام فردابرم پرونده تشکیل بدم
همه ازمایش و سونوهایی تاحالا انجام دادی کارت ملی شناسنامه شوهرتم باید تشکیل بده اگه نداده
هیچی لازم نیست ببری
عزیزم من اولین بار ازم شناسنامه وو کارت ملی خواستو تمام سنو و آزمایش هایی ک تابحال انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.