۵ پاسخ

یه دفعه خدایی نکرده ضربه داخلی بدنش نخورده باشه

عزیزم حتما ببرش بیمارستان

ببر عکس بگیرن

اگ علائم بدی داشت ببر بینارستان اگ ن فعلا نبر بیمارستان ها هم زیاد امن نیست

بنظرم ببر عکس بگیر
شایدم زیادی کوفتگی داره
ببر دکتر نشون بده حتما

سوال های مرتبط