۴ پاسخ

منم دخترم شیرو بالا می‌آورد و احساس خفگی داشت
معدشو شست‌وشو دادن گفتن آب دور جنین رو خورده

با پوآر بینی دماغش رو تمیز کنید دختر منم اینجور بود از داخل دهنش با بینیش ترشحات زیادی میومد بیرون بعد شیر نمی‌خورد عوق میزد برا ترشحات بینیش بهمون پوآر داد گفت دماغش رو تمیز کنید برا استفراغ و شیر نخوردن گفت اگر شدیدتر شد بیارینش معده ش رو شستشو بدیم

مایع آمنیوم هست عزیزم که تو شکم مادرش رفته

خب تو بیمارستان تز دکتر بپرس

سوال های مرتبط