۵ پاسخ

اگ بیرنگ شده یعنی اب بدنش خوبه. زرد و نارنجی غلظته ادراره و کم ابی

عالیه یعنی

مثل اب باشه خوبه که
زیاد زردم باشه جالب نیس

سفید با بی رنگ فرق داره هااااا

با پزشک صد در صد مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان لیا مامان لیا ۱ سالگی
مامان ماهلینم✨️🎀 مامان ماهلینم✨️🎀 ۷ ماهگی