۹ پاسخ

اون بچه درستع که حرف میزنه ولی دستگاه تناسلیش هنوز کامل نیست نمیتونه دسشویششو نگهداره. چرا اذیتش میکنی

عزیزم خیلیییی زوده هنوز

چون که زوده

هر چیم بگه پوشکم نکن ربطی ب امادگیش نداره هنوز بچس

هنوز آمادگی نداره منم بچمو میبرم دیدم فایده نداره چند بار جیش کزده تو خونه دوباره میبندم ولی فشار روش نیار، یه تایمی روباز میذارم همونو میبرم ک جیش کنه

زوده دیگه چه اصراری داری

پسر جاری منم همینطوره
خداکنه پسر من همکار کنه

عزیزم گرفتن از پوشک میگن بعد از دوسالگی

خب مشخصه امادگی نداره عزیزم
فقط به حرف زدن که نیست
باید بذاری وقتی که خودش احساس جیش کنه

سوال های مرتبط