۴ پاسخ

منم چند وقتی هست شروع کردم ولی امروز خودش هی میگفت جیش میرفیتم دسشویی جیشش رو میکرد صبحم گفت جیش ولی پی پی داشت کرد امروز موفقیت آمیز بود خستگیم در اومد بعد چند وقت یبارم خطا داد

من تقریبا دو هفته ست شروع کردم

من سه روزه باز کردم هر نیم ساعت میبرمش جیش می‌کنه هنوز نمیگه ولی واقعا سخته پروسه اش پاره شدم تو این سه روز ولی همین که باهام همکاری می‌کنه خیلی اوکیع انشالله هرچه زودتر خودش بگه راحت شم🥲🥲

زوده

سوال های مرتبط