شربت راسیب بهش بده ولی ی چند روز بده قطعش کن باز بی اشتها سد ی روز بده نیهان که اینجوری نبود ولی میگن بچه رو عصبی میکنه من دادم اشتهاش خیلییی باز شد و همونطوری مونده
میدی دست خودش بخوره؟
خرابکاری داره ولی میخورن بعضیا
و اینکه با بازیکردن بهش بده
شربت اشتها اور با تجویز پزشک بگیر
من نئوزینک میدم سیستم اینمنی میبره بالا روی اشتها هم تاثیر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.