مامانا چکار کنم دخترم اصلا هذا نمیخوره

۳ پاسخ

شربت راسیب بهش بده ولی ی چند روز بده قطعش کن باز بی اشتها سد ی روز بده نیهان که اینجوری نبود ولی میگن بچه رو عصبی میکنه من دادم اشتهاش خیلییی باز شد و همونطوری مونده

میدی دست خودش بخوره؟
خرابکاری داره ولی میخورن بعضیا
و اینکه با بازی‌کردن بهش بده

شربت اشتها اور با تجویز پزشک بگیر
من نئوزینک میدم سیستم اینمنی میبره بالا روی اشتها هم تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی