۱۴ پاسخ

پنجاه هزار جوون هم پر پر شد بالاخره باهر دست بدی باید پس بگیری 🤣

همه تو خیابون می رقصن.خوشحالی میکنن.من ک ن خوشحالم ن ناراحتم.برام مهم نیست

تا هر وقت که این حکومت بیاد پایین فکر کنم ادامه داره

زیاد طول نمیکشه دیگه
چون رهبر زدن

پس خوشحالیه امشب مردم برای این بوده

تصویر

مگه نگفتن زیر هفت لایه زمین قایم شده 😭😭😭😭😭اولین دروغشون رو شد 😭😭😭😭مگه نگفته بودین مردم رو گذاشته خودش رفته توی پناهگاه 😭😭😭😭پس چی شد چرا ساعت ۴ صبح سر کارشون بودن😢😢😢

رهبرمون 😭😭😭😭😭

دیگ هیچییبی معلوم نیست کیش مات شدیم

خیلللی ناراحتم

😭😭😭😭😭

تاالان ک ترس نداشت..ازحالاب بعدباید بترسیم..متاسفانه ۴۰ نفرم از ادمای مهم ترورشدن ک تاصب خبراونم میگن..😭😭😭😭بدبخت شدیم

بدبخت شدیم بیچاره شدیم

ب شهادت رسیدن تلویزیون اعلام کرد😔

بچها اهواز کجا و زدن نمیدونینن بگین مردیم از ترس

سوال های مرتبط

مامان مهیاد مامان مهیاد ۳ سالگی
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آتنا مامان آتنا ۳ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۴ سالگی