پنجاه هزار جوون هم پر پر شد بالاخره باهر دست بدی باید پس بگیری 🤣
همه تو خیابون می رقصن.خوشحالی میکنن.من ک ن خوشحالم ن ناراحتم.برام مهم نیست
تا هر وقت که این حکومت بیاد پایین فکر کنم ادامه داره
زیاد طول نمیکشه دیگه
چون رهبر زدن
پس خوشحالیه امشب مردم برای این بوده
مگه نگفتن زیر هفت لایه زمین قایم شده 😭😭😭😭😭اولین دروغشون رو شد 😭😭😭😭مگه نگفته بودین مردم رو گذاشته خودش رفته توی پناهگاه 😭😭😭😭پس چی شد چرا ساعت ۴ صبح سر کارشون بودن😢😢😢
رهبرمون 😭😭😭😭😭
دیگ هیچییبی معلوم نیست کیش مات شدیم
خیلللی ناراحتم
😭😭😭😭😭
تاالان ک ترس نداشت..ازحالاب بعدباید بترسیم..متاسفانه ۴۰ نفرم از ادمای مهم ترورشدن ک تاصب خبراونم میگن..😭😭😭😭بدبخت شدیم
بدبخت شدیم بیچاره شدیم
ب شهادت رسیدن تلویزیون اعلام کرد😔
بچها اهواز کجا و زدن نمیدونینن بگین مردیم از ترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.