من نان میدم یبوست نمیاره خیلی هم راضی ام
ببلاک کامفورت عالیه برا یبوست
عزیزم منم مشکل یبوست داشت دخترم،دکتر براش نان کانفورت نوشت
منم اپتامیل میدادم حس میکردم دل دردش و رفلاکسش و بیشتر میکنه
از موقعی که ببلاک کامفورت گرفتم خیلی بهتر شد
من ببلاگ میدم راضی ام
باید بسته ب نیاز بچت شیرخشک بدی ، دکتر باید بده
من اپتامیل دادم چهارروز دفع نداشت نفخم گرفت دلدرد شبونه هم داشت دیگه کلا شیرخشک نمیدم بهش نمیدونم چه شیرخشکی بهش میسازه
من نان میدم
سعی کن با این شرایط شیر خودتو بدی
داروخونه ها جا سوزن انداختن نیست بخاطر شیرخشک
من بیومیل میدم خوب بوده براش
سوپرامیل
ببلاک
اپتامیل سنگینه خیلی ببلاک سبک و خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.